شناسهٔ خبر: 89519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۸۰ درصدی صدور کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری در سیستان و بلوچستان

کامیون.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رشد ۸۰ درصدی صدور کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار در ۱۰ ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری اظهار داشت:  ۵۱۵ فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان ناوگان باری در این مدت در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه با ۲۸۶ فقره رشد ۸۰ درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۶۸ فقره کارت هوشمند ویژه ناوگان باری در سیستان و بلوچستان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۶۳ فقره رشد سه درصدی را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای از اسفندماه سال گذشته به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

وی تاکید کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان سیستان و بلوچستان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر  ۸ هزار و۹۲۰ راننده، ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالا در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت هستند.