شناسهٔ خبر: 8954 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده بوشهر، گناوه و دیلم از كتابخانه عمومي بهمني

نشست اصحاب رسانه عبدالکریم جمیری ، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر از روند اجرايي كتابخانه عمومي بهمني بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر هدف از ساخت اين پروژه را فراهم ساختن زمينه رشد و پرورش فكري دانست و افزود: ايجاد زمينه هاي فعاليت هاي پژوهش و بالابردن سطح علمي جوانان و همچنين فراهم آوردن مكاني برای ترغيب و تشويق جوانان به كتاب و كتابخواني از جمله اهداف ساخت اين كتابخانه است.

اين كتابخانه در زميني به مساحت ۲۴۹۷ متر مربع در دوطبقه ساخته شده است. مساحت زيربناي اين ساختمان ۲۱۲۴ متر مربع و مساحت اداري آن ۶۰ متر مربع است .برآورد اوليه ساخت اين پروژه ۴۱ ميليارد ريال اعلام شده است. در ضمن این کتابخانه دو سالن مطالعه مجزا براي مردان و زنان دارد که هرکدام در مساحت بیش از ۱۵۰ متر ساخته شده است.

 نشست خبرنگاران استانی با سرپرست راه وشهرسازی بوشهر

همچنین در خبری دیگر  در نشستی عصر دیروز بيش از ۲۰ خبرنگار و عكاس و تصوير بردار رسانه هاي مختلف  شامل هفته نامه ها ، روزنامه هاي محلي و سراسري ،خبرگزاري ها و نيز صدا و سيما  با فرزاد رستمي سرپرست راه وشهرسازی استان بوشهر دیدار کردند.  

دراين نشست مدير كل راه و شهرسازي استان و مديران اداره كل به سؤالات متعدد خبرنگاران در زمينه هاي مختلف راهسازي ، راهداري ، به ويژه مسكن ، راه آهن ، بزرگراه دالكي – كنارتخته و فعاليت ها  و  اقدامات اين اداره كل در سال جاري و سالهاي قبل و همچنين مصوبات سفر استاني هئيت دولت و  به خصوص پروژه هاي  در دست اجرا و يا انجام گرفته و موضوعات ديگر پاسخ دادند/ 

نظر شما