شناسهٔ خبر: 89666 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر امروز به استان کرمان انجام گرفت

افتتاح ۵۰ پروژه راهداری در سفر وزیر راه و شهرسازی به کرمان/ کلنگ ۱۵ پروژه به زمین خورد

دیدار وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان فراکسیون دریایی مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کرمان، ساختمان مرکزی قرارگاه پلیس‌راه شمال این استان را به نمایندگی از ۵۰ پروژه آماده بهره‌برداری دیگر افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کرمان، ساختمان مرکزی قرارگاه پلیس‌راه شمال این استان را به نمایندگی از ۵۰ پروژه آماده بهره‌برداری دیگر افتتاح کرد.

برای ساخت و بهره‌برداری این پروژه‌ها بالغ بر هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال هزینه شده است و همزمان با افتتاح این پروژه ها، عملیات اجرایی ۱۵ پروژه عمرانی دیگر در حوزه راهداری به ارزش هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال آغاز شد.

این پروژه‌ها شامل مواردی از جمله ساخت قرارگاه پلیس راه استان، سوله‌های اداره ماشین‌آلات، ساخت و نصب پل عابر پیاده، مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، بهسازی، لکه‌گیری، درزگیری، روکش آسفالت، عملیات ساخت محورهای بین شهری و روستایی، ترانشه‌ برداری، بازسازی پل، خط‌کشی، اجرای حفاظ، انجام روشنایی نقطه‌ای، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلف، توزین در حال حرکت، سایت‌های نظارت تصویری، توسعه شبکه فرکانس رادیویی، سامانه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به شکایات مردمی و ... می‌شوند.

افتتاح ۳۱ کیلومتر راه روستایی به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در سفر وزیر راه و شهرسازی به کرمان بود.

اسلامی همچنین در این سفر از مراحل پیشرفت پروژه‌های بهسازی و احداث باند دوم محور کرمان-دیهوک به طول ۱۸۸ کیلومتر و قطعه چهارم کنارگذرغربی شهر کرمان بازدید و دستورات لازم برای تسریع در تکمیل عملیات عمرانی این محورها را صادر کرد.