شناسهٔ خبر: 89670 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لایروبی و اصلاح ۵۶۰ کیلومتر از کانال هدایت آب و قنوها توسط اکیپ راهداری رسالت سراوان

احداث رادیه و برید پل .jpeg سرپرست اکیپ راهداری رسالت سراوان گفت: راهداران این اکیپ در ۱۰ ماهه سال جاری اقدام به لایروبی و اصلاح ۵۶۰ کیلومتر از کانال های هدایت آب و قنوهای شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان نمودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، احمد بارک زهی اظهار داشت: با توجه به اینکه سهولت تردد شهروندان و روستاییان گرامی از مهمترین اهداف خدمات رسانی راهداران در زمان بارندگی محسوب می شود نیروهای این اکیپ همه سال پیش از شروع بارش های زمستانه با بسیج همه امکانات اقدام به لایروبی و اصلاح کانال های هدایت آب در حوزه تحت پوشش می نمایند.

وی بازگشایی و رفع نقاط مستعد حادثه بطول افزون بر ۵۶ کیلومتر، بازسازی دریواسیون، شانه سازی و تسطیح ۸۲۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی، شانه سازی و ترمیم آب شکستگی ها و اصلاح شیب شیروانی ۲۴۰ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی را از دیگر اقدامات اکیپ راهداری رسالت در سال جاری عنوان کرد.

سرپرست اکیپ راهداری رسالت سراوان گفت: همچنین از دیگر اقدامات راهداران این اکیپ در سال جاری می توان بازگشایی۲۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی بعد از بارندگی، احداث رادیه و برید ۷ دستگاه پل در محور آشار ایرافشان و احداث یک دستگاه پل لوله ای در محور آشار به ایرافشان اشاره کرد.

بارک زهی خاطر نشان کرد: تمام تلاش راهداران ایمن سازی و بهسازی جاده های به منظور تردد روان کاربران جاده ای و کاهش تصادفات است.