شناسهٔ خبر: 89678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ايام دهه مبارك فجر صورت گرفت

بهره‌برداري از 5 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان بابل

مازندران رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل بیان کرد: به مناسبت ايام‌الله دهه فجر 5 پروژه عمراني در حوزه راه روستايي در شهرستان بابل با اعتباري بالغ بر 64 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداري رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری مازندران)  یاسر ابراهیمی اظهار داشت: دهه فجر ايام مناسبي است تا ضمن تجديد بيعت با آرمان هاي انقلاب اسلامي ، خدمتگزاري به مردم ولايتمدار استان در قالب اجراي عمليات عمراني بروز نمايد.

وي ادامه داد: از اين رو اين اداره در ايام الله دهه مبارك فجر در حوزه راه هاي این شهرستان  5 پروژه در قالب لکه گیری و روکش آسفالت محور بابل شیرگاه حد فاصل مرزی کلا تا سه راهی شیردارکلا به طول 3200 متر  ،روکش آسفالت و تعریض محور بابل شیرگاه محدوده شهر مرزی کلا به طول 2500 متر ،زیرسازی و آسفالت راه روستایی چهره – ازارسی به طول 2000 متر  ، زیرسازی و آسفالت راه روستایی کیمون به طول 2000 متر  و  روکش آسفالت راه روستایی شهر بن به طول 1100متر به بهره برداري رسید.

اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ايام الله دهه فجر بيش از108 پروژه را در بخش راه اصلي ، فرعي و روستايي با اعتباري بالغ بر1564 ميليارد ريال به بهره برداري رساند.

برچسب‌ها: