شناسهٔ خبر: 89700 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه محور گرمی بیله سوار

48.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل گفت: با بهره برداری از ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار ایمنی این محور اتقاء یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)،کلیم اله وثوقی اظهار داشت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری این پاسگاه ۴ میلیارد تومان اعتبار ملی هزینه شده، ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی را از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دانست.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار به‌صورت پیش ساخته با معماری ایرانی و انتظامی احداث شده است.

وی افزود: این پروژه شامل ۵۷۰ متر ساختمان پلیس راه ،۳۰ مترمربع موتورخانه و انبار ، ۱۲۰ متر حصـارکشی و ۱۵۰۰ مترمربع محوطه سازی است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بر تعامل و همکاری همه جانبه بین راهداری و پلیس راه باهدف خدمت رسانی هرچه شایسته تر به مردم عزیز تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل بازسازی پاسگاه‌های قدیمی با روش ساختمان های پیش ساخته را از جمله برنامه های مهم سازمان راهداری دانست و گفت : با انجام اقدامات شایسته ، در دراز مدت شاهد ساختمان های یک نواخت با معماری ایرانی و انتظامی در سطح تمامی پاسگاههای پلیس راه کشور خواهیم بود.

وثوقی از احداث ساختمان پاسگاه پلیس راه مشکین شهر پارس آباد در محدوده روستای علی کهریز و هم چنین رسیدگی و نوسازی ساختمان پاسگاه پلیس راه اردبیل مغان در سال آینده خبر داد.

همچنین در ادامه فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از تلاش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل در احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار قدردانی کرد.

سردار حسینی با اشاره به ساخت پاسگاههای پلیس راه اردبیل سرچم و اردبیل آستارا توسط سازمان راهداری بر ارائه خدمات لازم به مردم تاکید کرد و گفت: با احداث این ساختمان های جدید شاهد ارتقای ایمنی و نظم ترافیکی در جاده ها خواهیم بود.