شناسهٔ خبر: 89759 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:

ضرورت تکمیل و بهره برداری به موقع پروژه‌های عمرانی بندر نوشهر/ راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی، مهمترین طرح در دست اقدام

بندر نوشهر معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی بر تکمیل و بهره برداری به موقع از پروژه های عمرانی و تجهیزاتی در دست اجرا بندر نوشهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد رضا اله یار در بازید از طرح های توسعه بندر نوشهر، اظهارداشت: مسوولیت های اجتماعی و تعامل شهر و بندر توسط اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران به خوبی دنبال می شود. 

وی تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری به موقع پروژه های عمرانی و تجهیزاتی در دست اجرا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر ضرورت دارد.

محمد تقی انزان پور؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران نیز با تشریح پیشرفت پروژه های در دست اجرای بندر نوشهر، گفت: پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی به عنوان مهمترین طرح در دست اقدام، تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز و تکمیل و بهره برداری طرح های در دست اقدام، شاهد افزایش ظرفیت عملیاتی بندر نوشهر خواهیم بود. 

به روز رسانی مطالعات سامانه رسوبگیر به عنوان اولویت اصلی بندر و ضرورت تسریع در اجرایی شدن پروژه ساخت شناور اسپیلت بارج موتور دار از دیگر موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.