شناسهٔ خبر: 89816 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

احداث بیمارستان ۱۵۴ تختی سردار سلیمانی تویسرکان توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی/مبلغ هزینه شده برای احداث بیمارستان ۱۵۴ میلیاردتومان

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان در استان همدان با ۱۵۴ میلیارد تومان هزینه تکمیل و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جزئیات پروژه بیمارستانی ۱۵۴ تختخوابی سردار سلیمانی تویسرکان در استان همدان را که روز پنجشبنه ۲۳ بهمن با حضور ریاست‌جمهوری افتتاح شد و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت، اعلام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بیمارستان تویسرکان با تلاش‌های شبانه‌روزی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شده است، گفت: برای احداث این بیمارستان در مجموع ۱۵۴ میلیاردتومان هزینه شد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۷ هزار و ۳۸۸ مترمربع احداث شده است. ساختمان اصلی این بیمارستان نیز ۱۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت دارد که در ۵ طبقه احداث شده و ساختمان‌های جنبی بیمارستان نیز ۹۰۰ مترمربع زیربنا دارد. کل زیربنای بیمارستان ۱۷ هزار و ۳۴۰ مترمربع است.

بیمارستان ۱۵۴ تختی تویسرکان در استان همدان دارای بخش‌های بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان، بستری کودکان، اورژانس، بخش دیالیز، ICU، CCU، NICU، LDR است.

گفتنی است، بیمارستان ۱۵۴ تختی تویسرکان در استان همدان که با تلاش‌های سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی احداث شده است، ۲۳ بهمن با حضور رییس‌جمهوری افتتاح شد و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت. در مراسم افتتاح این بیمارستان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی حضور به هم رساندند.