شناسهٔ خبر: 89825 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مشکلات مالی پروژه‌های مسکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر رفع مشکلات مالی و اعتباری پروژه‌های مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه عزم تمامی پرسنل این سازمان برای انجام ماموریت‌هایشان جدی است گفت: به تمامی مدیران استان اعلام کرده ایم که مشکلات مالی و اعتباری پروژه‌ها چه برای اتمام مسکن مهر چه اجرای پروژه‌های اقدام ملی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از اعلام از طرف استان‌ها حل خواهند شد.

اصغری مهرآبادی که در نخستین جلسه شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن صحبت می کرد، ادامه داد: مهمترین موضوع در سازمان ملی زمین و مسکن یافتن راهکارهای تازه برای تامین و تحصیل اراضی برای ساخت پروژه‌های تازه است.

وی ادامه داد: آخرین راه حل برای تامین زمین، خرید زمین‌های جدید است که در هر استانی که لازم دیدیم برای خرید زمین اقدام می‌کنیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه مدیران وظیفه شرعی برای حل مشکلات مردم دارند، افزود: همه ما زمانی که در سازمان حضور داریم فقط باید به فکر کار باشیم و به این طریق بتوانیم با استفاده از خلاقیت‌مان راهکارهای جدید و قانونی برای حل مشکلات پیش‌رو بیابیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تشکیل چنین جلساتی در سازمان را ضروری دانست و تاکید کرد: باید هر هفته حوزه به حوزه جلسات مشورت و همفکری برای رسیدن به راهکارهای خلاقانه مسائل برگزار کنیم.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، در ابتدای این جلسه نیز مدیران کل دفاتر مختلف سازمان ملی زمین و مسکن به ارائه گزارشاتی جداگانه از چالش‌های پیش‌روی هر حوزه پرداختند.