شناسهٔ خبر: 89852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای قائمشهر خبرداد :

اجرای عملیات روکش آسفالت کمربندی غربی قائمشهر

مازندران سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر اظهار داشت :در راستای ایمن سازی محورهای ارتباطی ، اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی غربی شهرستان قائمشهر به طول ۴.۵ کیلومتر در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ، مصطفی امیری ضمن اعلام این خبر عنوان کرد : موثرترين شرايط براي حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

وی خاطر نشان ساخت: هدف نگهداري راه ، تقليل ميزان خرابي راه و افزايش عمر آن ، كاهش هزينه هاي استهلاك وسايل نقليه با تأمين سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنين ايجاد شرايط مناسب جهت رسيدن به موقع به مقصد با تأمين ايمني است.

امیری به اقدامات این اداره در زمینه حفظ و نگهداری از محورهای تحت پوشش اشاره و تصریح کرد : علاوه بر پروژه لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی غربی ، این اداره عملیات لکه گیری هندسی محور کمربندی شمالی این شهرستان به طول ۶کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

وي ادامه داد: جاده ها از جمله اموال عمومي است كه قانون گذار حفظ ، حراست نگهداري ، تعريض و هرگونه فعاليتهاي مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بديهي است ايمن نمودن محورها براي سلامت عبور و مرور و توسعه آتي راهها از اهميت ويژه اي برخوردار است.