شناسهٔ خبر: 89924 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی بازدید معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد

برنامه‌ریزی برای تکمیل آشیانه فلایت چک فرودگاه مهرآباد تا پایان امسال

فلایت چک در جریان بازدید معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از روند انجام پروژه ساخت آشیانه هواپیمای فلایت‌چک در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، بر ضرورت رفع موانع و کاستی‌ها به‌منظور اتمام این پروژه تا پایان سال ۹۹ تأکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها در بازدید از روند انجام پروژه ساخت آشیانه هواپیمای فلایت‌چک در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد د که با همراهی محمدرضا زحمتکشان، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه  قرار گرفت.

در جریان این بازدید که با حضور ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری و هوایی ایران و راهبر فرودگاه مهرآباد انجام شد، ضمن ارائه گزارش از روند انجام کار، موانع موجود بر سر راه پیشرفت پروژه بررسی و هماهنگی‌های لازم برای برطرف کردن آن‌ها صورت گرفت. همچنین درباره تعیین تکلیف موقت برای بررسی راهکارها و رفع کاستی‌های موجود برای تکمیل این پروژه تا پایان امسال بحث و تبادل نظر شد.

هواپیمای فلایت‌چک شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وظیفه حساس عملیات وارسی پروازی سامانه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌ها کشور و مسیرهای پروازی و همچنین مسیرهای ورودی و خروجی فرودگاه را بر عهده دارد و ساخت آشیانه اختصاصی برای این هواپیما در فرودگاه مهرآباد، از جمله پروژه‌های در دست اجرای این فرودگاه در سال جاری است که به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در حال انجام است.