شناسهٔ خبر: 89946 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

امروز ۳۰ بهمن روی داد

بازدید از کمربند جنوبی تهران از سوی وزیر راه و شهرسازی/ دیدار وزیر راه با استاندار قزوین در ابتدای قطعه یک جنب تونل‌های آبیک

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مراحل اتمام پروژه آزادراه غدیر(کنارگذر جنوبی تهران) وزیر راه و شهرسازی طی بازدید از کمربند جنوبی  تهران با استاندار قزوین و رئیس پلیس راهور ناجا دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به اتفاق خیراله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و هیات همراه ساعت ۸ مورخ ۳۰ بهمن (امروز) از کمربند جنوبی تهران بازدید کرد.

طی این بازدید، وزیر راه و شهرسازی با حضور در ابتدای قطعه یک جنب تونل‌های آبیک با هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین و سردار ‌هادیان فر، رئیس پلیس راهوار ناجا دیدار کرد و در خصوص مسایل پیرامون این آزاد‌راه به مشورت و گفت‌وگو پرداخت.

گفتنی است که این کمربند به طول ۱۵۸ کیلومتر است که در چهار قطعه تعریف شده و با اجرای آن بخش مهمی از ترافیک استان‌های تهران، البرز و قزوین به این محور آزادراهی انتقال داده شود.

این آزادراه از غرب شهر آبیک شروع شده، در میانه راه توسط یک تقاطع غیر همسطح از راه اصلی ماهدشت - اشتهارد عبور می‌کند و در ادامه مسیر با آزادراه تهران - قم تقاطع دارد و در کیلومتر پایانی به مسیر آزادراه قم - چرمشهر- گرمسار در محدوده چرمشهر ورامین می‌رسد.

لازم به ذکر است که این بازدید به منظور بررسی تمامی جزئیات به منظور افتتاح و بهره برداری از این آزاد‌راه در روز ۷ اسفند مصادف با عید غدیر انجام شده است.