شناسهٔ خبر: 90026 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هیچ پلی در اثر بارندگی های اخیر لرستان تخریب نشده است

IMG_20210130_233308_977.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت:بارش شدید باران ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از پل های موقت محور خرم آباد_پلدختر را دچار مشکل نکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، عباس شرفی در این رابطه اظهار داشت: با توجه به بارش برف در شرق و شمال و بارش شدید باران در مرکز و جنوب استان طی شبانه روز اخیر، خوشبختانه هیچ یک از پل های موقت موجود در محور خرم‌آباد_پلدختر دچار خسارت نشده است.

شرفی افزود: فقط خاکریزهای موقت پران پرویز، حیات الغیب و چم دیوان که به‌عنوان راه دسترسی موقت مورد استفاده قرار می گرفت دچار خسارت شده که با توجه به وجود راه جایگزین مشکلی در تردد بوجود نیامده است و به‌زودی عملیات احیای خاکریزها انجام می شود.

وی گفت: خوشبختانه پل ارتباطی شهر سراب دوره به ویسیان به طول ۱۶۸ متر با نام شهید قاسم سلیمانی به عنوان جایگزین پل چم دیوان توسط راه و شهرسازی استان در حال ساخت است و در حال حاضر در مرحله اجرای شمع ها قرار دارد که با بهره برداری از این پل مشکل مردم منطقه مرتفع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: راهداران از عصر سه شنبه در تمام محورها و راهدارخانه ها به حالت آماده باش درآمده اند و مشغول برفروبی، مدیریت تردد و کمک به مردم هستند.

وی  تصریح کرد: درصورت تامین ۸۰ میلیارد تومان اعتبار، پل های نیمه تمام هرچه سریعتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد و نگرانی‌های ناشی از سیل و قطع راه ارتباطی روستاها به حداقل می رسد.