شناسهٔ خبر: 90168 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت سالروز تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

بال‌های گسترده "هما" در سراسر جهان، مایه افتخار ایرانیان بوده و خواهد بود

برگزاری نشست هفتگی بررسی پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی  مسکن وزیر راه و شهرسازی در پیامی سالروز تاسیس هواپیمایی جممهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیامی سالروز تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت سالروز تاسیس "هما" بدین شرح است: بیش از ۵ دهه از تاسیس "هما" می‌گذرد؛ سال‌هایی پر از فراز و فرود و برگ‌های زرینی که به مدد تعهد و تخصص کارکنان هواپیمایی حامل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است‌.

"هما" سال‌های سخت تحریم ظالمانه استکبار جهانی را که نوک پیکان آن صنعت هوانوردی کشور را نشانه رفته است، با سربلندی و افتخار سپری کرده و با امید به روزهای روشن آینده، دست از تلاش و خدمت‌گذاری به مردم شریف ایران زمین برنداشته است.

بال‌های گسترده "هما" در سراسر جهان، مایه افتخار ایرانیان بوده و خواهد بود و بدون تردید "هما" مصمم‌تر از همیشه در این راه قدم برخواهد داشت.

۵ اسفندماه، سالروز تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را خدمت کاپیتان "برخور" رییس هیات مدیره و مدیرعامل و تمامی کارکنان سخت کوش "هما" تبریک عرض نموده و امیدوارم دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و منویات مقام معظم رهبری، توشه راه حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.