شناسهٔ خبر: 90200 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تشکر مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از وزیر راه و شهرسازی

کاپیتان برخور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طی پیامی از حمایت‌ها و تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کاپیتان علیرضا برخور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طی پیامی از حمایت‌ها و تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی تشکر کرد. متن نامه به شرح زیر است:

افتخار بیش از ۵۰ سال خدمت‌گزاری به مردم شریف ایران اسلامی، برگ زرینی در تاریخ "هما" سرافراز ایران اسلامی است که همواره حمایت مردم شریف و دولت جمهوری اسلامی ایران، موجب استمرار آن گشته است.

حمایت و دلسوزی‌های دولت، به خصوص وزیر محترم راه و شهرسازی، موجب امید کارکنان بوده و خواهد بود و راه توسعه و پیشرفت را در ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، تسهیل خواهد کرد.

ضمن تشکر از جناب آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی در گرامیداشت سالروز تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، توفیقات روزافزون شما و مجموعه معظم وزارت راه و شهرسازی را از درگاه احدیت خواستارم و امیدوارم درایت‌ها و حمایت‌های آن مجموعه از "هما"، سربلندی و افتخار سیمرغ ایران زمین را بیش از گذشته در مقابل دیدگان جهانیان قرار دهد‌.