شناسهٔ خبر: 90218 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد:

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از مراحل ساخت محورهای منتهی به چابهار/ بررسی طرح‌های توسعه‌ای و لجستیکی بندر چابهار

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان با حضور در بندر چابهار پروژه‌های توسعه‌ای این بندر را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ششم اسفندماه ۱۳۹۹، امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در روز دوم سفر خود به استان سیستان و بلوچستان بازدیدی از پروژه‌های توسعه‌ای بندر چابهار و همچنین محور چابهار – پسابندر، بزرگراه چابهار - نیکشهر و قطعات یک و دو راه آهن چابهار – زاهدان داشت.

در این بازدیدها که مقامات استانی و بندر چابهار معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند، تصمیمات لازم جهت سرعت‌بخشی به این پروژه‌ها اتخاذ شد.

غفاری در ادامه با حضور در بندر چابهار به همراه بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، شرایط اسکله‌ها، تجهیزات، زیرساخت‌ها و فرآیند تخلیه کالا در طرح توسعه‌ای بندر را مورد بازدید قرار داد و در جریان آخرین وضعیت احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی قرار گرفت.

همچنین در این بازدید معاون برنامه‌ر یزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه آقایی و هیات همراه، پروژه‌های زیرساختی و عمرانی دیوار حفاظت ساحلی جنوب شرقی بندر شهید بهشتی و همچنین بخشی از پروژه کریدور لجستیکی بندر چابهار را مورد بررسی قرار داد.

لازم به ذکر است در اولین روز سفر دو روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان وی روز گذشته از قطعات اول و دوم بزرگراه زاهدان – خاش و راه آهن زاهدان به چابهار بازدید به عمل آورد.