شناسهٔ خبر: 90310 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۲۰ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

سو ب - ناوگان.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اسیستان و بلوچستان از رشد ۲۰ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: ۸ هزار و ۵۷۳ فقره کارت سلامت در این مدت برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۷ هزار و۱۲۳ فقره رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

وی از فعالیت چهار مركز تخصصی طب كار تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و افزود: در این مراكز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشكی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در حوزه عملکردی این اداره کل، گفت: امکان مشاهده اعتبار و تمدید کارت سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری استان از طریق مراجعه به نشانی www.rmto.irبا هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وجود دارد.