شناسهٔ خبر: 90321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی نسخه اندروید اپلیکیشن میز خدمت اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان

اپلیکیشن  راه و شهر سازی جنوب کرمان مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از طراحی و راه اندازی نسخه اندروید اپلیکیشن میز خدمت الکترو نیکی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (جنوب کرمان) ، محمد ساردویی در حاشیه جلسه  میز خدمت این اداره کل ضمن تشکر از همکاران در ارائه خدمات ویژه  به شهروندان گفت : در دوره فراگیری فناوری، نیازمند تحول اداری هستیم ، با طراحی و راه اندازی نسخه اندروید اپلیکیشن  میز خدمت الکترونیکی یکی دیگر از نیاز های اساسی در خدمت به مردم مورد توجه قرار گرفت و با الکترونیکی شدن امور،بسیاری از مراجعات کمتر و در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

وی اظهار داشت: مردم عزیز جنوب کرمان می توانند با مراجعه به پورتال اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با اسکن رمزینه پاسخ سریع  نسبت به دریافت این اپلیکیشن اقدام کنند.

ساردویی در استفاده وسیع از این سامانه الکترو نیکی گفت : دراین سامانه درخواستها ،نظر سنجی ها و پاسخ های اداری از همه واحد های اداره کل وجود دارد و شهر وندان می توانند با بار گذاری درخواستها و همچنین نظرات و پیشنهادات خود از این اپلیکیشن استفاده کنند.

وی در پایان  اشاره کرد : این طرح گامی موثر درتحقق حقوق شهروندی است و توجه به نیاز مردم  و تکریم ارباب رجوع راه های مختلفی دارد که مطمئناً دسترسی آسان به خدمات با هزینه کمتر یکی از اهداف طراحی این سامانه بوده است.