شناسهٔ خبر: 90499 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

شمارش معکوس برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان مرکزی

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه خود به استان مرکزی، گفت: از مجموع ۲۵ هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی به جز ۷۲ واحد مابقی تمام شده و به زودی جشن اتمام مسکن مهر در این استان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه سفرهایش به استان‌های مختلف کشور که به منظور پیگیری دقیق و بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و طرح اقدام ملی است، در اراک گفت: در طرح اقدام ملی هم مجموعا ۴۹۰۰ نفر واریز وجه کرده اند که برای ۴۴۰۰ نفر آنها تخصیص پروژه انجام شده و‌ برای مابقی هم تامین زمین کرده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر به اتفاق نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی از بافت های فرسوده شهر اراک از جمله سکونتگاه های غیر رسمی کوی ولیعصر و مناطق حاشیه نشین کوی امام علی و خیابان امام حسین اراک بازدید کرد.

وی همچنین در جلسه ای در اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی بر تسریع روند اتمام مسکن مهر و اجرای طرح اقدام ملی تاکید کرد و این امر را وظیفه مهمی خواند که برعهده تک تک مدیران استان و ستاد قرار دارد.

مهرآبادی اظهار داشت: تا اتمام آخرین واحد مسکن مهر پیگیری های خود در سازمان ملی زمین و مسکن را با هدف حل مشکلات این پروژه ها از نزدیک ادامه خواهیم داد.

در این سفر فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن هم مدیرعامل این سازمان را همراهی می کرد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، بازدید بعدی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی پروژه های مسکن مهر استان تهران در پرند، پردیس و هشتگرد با همراهی اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن خواهد بود.