شناسهٔ خبر: 90504 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت

بهره‌برداری از ۲۰پروژه‌ توسعه‌ای و تجهیزاتی در بنادر هرمزگان/ بهره‌برداری از پایانه لجستیک کالا، کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان های بوشهر و هرمزگان ۲۰ پروژه روبنایی و توسعه‌ای در حوزه دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال، با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهره‌برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، تعمیرات اساسی خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی، بهره‌برداری از پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از پروژه‌هایی است که توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، کانال هدایت آب‌های سطحی ورودی شرقی و سامانه مانیتورینگ دوربین‌های مدار بسته یگان حفاظت از دیگر طرح هایی است که راه اندازی، افتتاح و به بهره برداری رسید.
بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر هرمزگان و همچنین بهره برداری از  یک دستگاه ایکس ری در جزیره ابوموسی بخش دیگری از این طرح‌ها است.

بر پایه این گزارش، مجموع ۲۰ پروژه دریایی و بندری، برای یک‌هزار و ۴۳ نفر شغل ایجاد کرده است.
همچنین وزیر راه و شهرسازی از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و سه پست اسکله نفتی در حال احداث بندر هرمزگان بازدید کرد.