شناسهٔ خبر: 90538 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر استان البرز صورت گرفت؛

بازدید معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه های مسکن مهر استان البرز

بازدید البرز مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در بازدید معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه های مسکن مهر استان اعلام کرد: هیچ واحدی با زیر ۳۰ درصد پیشرفت در مسکن مهر استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( البرز)،   شاکری عضو هیئت مدیره و معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر استان ضمن بازدید از شهرکهای ماهدشت و ابریشم دستورات لازم در خصوص اتمام کار واحدهای نیمه آماده را صادر کرد.

در  جلسه ای که به همین منظور و به ریاست شاکری برگزار شد معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از آخرین وضعیت پروژه ها گفت و بیان داشت: در شهرک ابریشم ۷ پروژه و در مجموع کمتر از ده درصد و در شهرک ماهدشت ۵ پروژه و در مجموع کمتر از ۱۸ درصد کارهای باقیمانده دارند که بیشتر این پیشرفت باقیمانده مشکلات انشعابات برق، گاز و آب می باشد که با جلسات مکرر به زودی مرتفع می‌شوند.

خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز ضمن بیان برخی مسائل در خصوص مسکن مهر استان نکته بسیار مثبت پروژه ها را پیشرفت فیزیکی خوب دانست و بیان داشت: هیچ واحدی با زیر ۳۰ درصد پیشرفت و همچنین ساخت و ساز متوقف به علت مشکلات حقوقی نداریم و کل مسکن مهر استان در حال تکمیل است.

در پایان جلسه  شاکری  ضمن مثبت ارزیابی کردن وضعیت مسکن مهر استان البرز سرعت بخشیدن به ساخت و ساز را خواستار شد و بیان داشت: ساخت و تحویل مسکن مهر باید در ماههای آینده با نیروهای بیشتر انجام شود تا در آینده نزدیک شاهد اتمام پروژه مسکن مهر باشیم.

لازم به ذکر است در بازدید یادشده  مقدم از سازمان ملی زمین و مسکن،  صفایی فر معاون مسکن و بازآفرینی شهری ، شعبانی مدیر حراست و رحمت پور  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشتند.