شناسهٔ خبر: 9059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد :

عملیات بهسازی محورهای روستایی بالای ۵۰ خانوار در اولویت است

آسفالت راه روستايي كرمانشاه رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت:امسال آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در اولویت برنامه های اداره کل راه وشهرسازی استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد، علی‌اصغر تارم ضمن اعلام این خبر گفت: راه بسیاری از روستاهای بالای ۵۰ خانوار را در سال گذشته توانستیم آسفالت کنیم که انتظار می رود با افزایش اعتبارات عمرانی امسال بتوانیم راه بسیاری از روستاهای شهرستان را آسفالت و زیرسازی کنیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه بیان کرد: تعریض، بهسازی، توسعه و ایمن‌ سازی جاده‌‌ های ارتباطی، علاوه بر آبادانی و عمران منطقه و روستاها به کاهش حوادث جاده‌ ای ، تلفات و مرگ و میر ناشی از آن کمک خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از اساسی‌ ترین مشکلات بخش چاروسا در خصوص محورهای  روستایی است ،گفت: راه روستایی قلعه بنی و فاریاب توت در چاروسا از راه های مواصلاتی است که در سال ۹۳ زیرسازی آن انجام شده و تا دوماه دیگر آسفالت این روستاها آسفالت به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم برای پیشرفت راه‌ های ارتباطی با پیمانکاران شد و بیان کرد: با بررسی مشکلات روستاها به خصوص محورهای روستایی از مهاجرت آنها به شهر کاهش می‌ یابد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ روکش آسفالت جاده ارتباطی دهدشت - قلعه‌رئیسی در اولویت است اظهار کرد:تکمیل شدن محور جدید این جاده که در حال ساخت است باید از قلعه دختر تا قلعه‌ رئیسی روکش آسفالت شود تا مردم بهتر از این مسیر عبور و مرور کنند/ .

نظر شما