شناسهٔ خبر: 90652 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیرکل بودجه و توسعه منابع ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور صورت گرفت؛

اعطای احکام شورای ستاد امر به معروف راه و شهرسازی استان بوشهر

IMG_0328.JPG در جلسه دیدار اعضای شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر راه و شهرسازی استان بوشهر با انصاری مدیرکل بودجه و توسعه منابع ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور احکام شورای مذکور اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)،  در جلسه دیدار اعضای شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر  که با حضور انصاری مدیرکل بودجه و توسعه منابع ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد، انصاری رویکرد جدید ستاد را احیاء و نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در همه اقشار جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: رویکرد جدید ستاد، احیاء و نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در همه اقشار جامعه است.

وی بر لزوم همکاری این دستگاه در ایجاد راه های ارتباطی و مشارکت مردمی و تغییر نگاه ها به سمت اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیاز جامعه است و همه مسائل کلان و حتی پیش پا افتاده را در می گیرد تاکید کرد.

حجت الاسلام بهروز بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در فضای ملی و استانی آثار و برکات زیادی داشته و کار‌های خوبی انجام داده است، ولی در این زمینه استان بوشهر تا رسیدن به جایگاه در خور و شایسته فاصله زیادی دارد.

 رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شورای امر به معروف و نهی از منکر به بیان ظرفیت های این دستگاه در تحقق اهداف ستاد اشاره نمود و بر آمادگی برای همکاری با ستاد تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام رئیس و اعضای ستاد شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اعطا شد.