شناسهٔ خبر: 90661 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

طرح ملی پایش وضعیت رویه راه‌های شریانی در کل کشور اجرایی شد

مکانیک خاک مدیرکل دفتر مهندسین مشاور و ارزیابی روسازی راه‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد: دور سوم اجرای طرح ملی پایش وضعیت رویه راه‌های شریانی کشور PMS در ۳۱ استان کشور توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اجرا و به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد احمدنیا، مدیرکل دفتر مهندسین مشاور و ارزیابی روسازی راه‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: طرح ملی پایش وضعیت رویه راه‌های شریانی کشور طی مدت ۱۶۳ روز، در ۳۱ استان کشور با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به همت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اجرایی شد.

احمدنیا افزود: اطلاعات ۶۴ هزار و ۳۰۸ کیلومتر – خط، رویه راه‎های شریانی کشور با استفاده از دو دستگاه RSP از مهر امسال در استان‌های تهران و البرز شروع و به طور همزمان با برداشت اطلاعات در تاریخ ۱۷ اسفند در دو استان قم و مرکزی به اتمام رسید.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک، وی با اشاره به اینکه هم اکنون در ادامه مطالعات پروژه یاد شده فعالیت‌های مرتبط با تحلیل و ثبت خرابی‌ها توسط کارشناسان فنی متخصص در دفتر مرکزی مهندسین مشاور شرکت در حال انجام است، گفت: خوشبختانه تاکنون حدود ۷۱ درصد خرابی‌های سطحی راه‌های شریانی کشور تحلیل و به ثبت رسیده است.