شناسهٔ خبر: 90686 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

مديرکل فرودگاه‌های اردبيل منصوب شد

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور با ابلاغی از سوی رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، محمد قصابی به عنوان مديرکل فرودگاه‌های اردبيل منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با ابلاغی از سوی رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، محمد قصابی به عنوان مديرکل فرودگاه‌های اردبيل منصوب شد.

سياوش اميرمکری، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت دليل اين انتصاب را تعهد، سوابق و تجربه‌هاي قصابي اعلام و اظهار اميدواري کرده است؛ مدير جديد فرودگاه اردبيل با استفاده کامل از ظرفيت‌هاي موجود تمام توان و تجارب خود را در جهت پيشبرد اهداف شرکت و برنامه‌هاي توسعه استان به کار برد.

از جمله ماموريت‌هاي قصابي در اين ابلاغ مي‌توان به استقرار سيستم مديريت ايمني و ارتقاي سطح خدمات فرودگاهي در جهت پاسداشت حقوق شهروندي مسافران و هماهنگي موثر با شرکت‌هاي هواپيمايي و نهادهاي حفاظتي- امنيتي و ديگر مجموعه‌هاي مرتبط با خدمات فرودگاهي، توسعه کار تيمي، افزايش مهارت‌ها و بهبود شرايط کاري منابع انساني متخصص ضمن تاکيد بر شناسايي و به کارگيري نيروهاي مستعد و جوان با هدف همتاپروري و کادرسازي اشاره کرد.

در اين ابلاغ همچنين بر نگهداري اصولي زيرساخت‌هاي موجود و بهره‌برداري موثر و اقتصادي از ظرفيت‌هاي فرودگاهي، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکيد بر انضباط مالي، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزينه‌ها، رعايت دقيق قوانين و مقررات و هماهنگي کامل با ستاد شرکت و نيز تعامل موثر با مسوولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفيت‌هاي فراهم شده در حوزه فرودگاهي و ايجاد مسيرهاي جديد پروازي از مناطق مختلف تاکيد شده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد قصابي پيش از اين سرپرستي فرودگاه‌هاي استان اردبيل را برعهده داشت.