شناسهٔ خبر: 90851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تخریب ۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی شهرستان زاهدان براثر توفان

تخریب تابلو (2).jpeg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان از تخریب ۶۰  تابلو اطلاعاتی و علائم هشدار دهنده به میزان دویست متر مربع در حوزه این شهرستان براثر توفان شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری سیستان و بلوچستان)، ذبیح ا... میر اظهار داشت: در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر بروز توفان شدید همراه با گرد و خاک در استان به ویژه شهرستان زاهدان، تمامی نیروهای راهداری این اداره با آمادگی کامل در محورها مستقر شدند.

وی ادامه داد: در کنار تلاش بی قفه راهداران برای بازگشایی مسیرها مسدود شده به دلیل سرعت بالای ۱۰۰ کیلومتر توفان در این شهرستان شاهد تخریب ۶۰ عدد تابلو اطلاعاتی بودیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاهدان با بیان اینکه یکی از مقوله مهم در حوزه فنی راهداری استفاده از علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی در راههاست که به منظور هدایت بهتر استفاده کنندگان از راه، پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش صدمات ناشی از حوادث ترافیکی بکار می روند، تاکید کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای همکاران ما در این اداره، سریعا نسبت به جایگزینی تابلوهای اطلاعاتی تخریب شده اقدام کردند.