شناسهٔ خبر: 90880 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور خبر داد

ظرفیت خالی سایت‌های فروش بلیت هواپیما جهت ترددهای نوروزی/ محدودیتی برای رزرو  بلیت‌ هواپیما جهت ایام نوروز وجود ندارد

مسافران نوروزی در فرودگاه مهرآباد دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور با اشاره به اینکه طی نوروز تمامی پروازها برقرار خواهند بود، افزود: ایرلاین‌ها تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را به دقت رعایت خواهند کرد.

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: طی نوروز تمامی پروازهای کشور بر قرار هستند و هیچگونه مشکلی برای ظرفیت پروازها وجود ندارد.

وی گفت: چنانچه افراد به سایت‌های هواپیمایی مراجعه کنند، مشاهده خواهند کرد که ظرفیت سایت‌های فروش بلیت هواپیما خالی است و تا پایان نوروز هم امکان رزرو بلیت برای مسافر وجود دارد و محدودیت و مشکلی در خصوص کاهش پرواز وجود ندارد.

اسعدی سامانی با اشاره به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت کاهش سفر طی ایام  نوروز، اظهار کرد: ایرلاین‌های کشور تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا را طی این ایام به دقت رعایت خواهند کرد.

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور با اشاره به برخی از محدودیت‌ها در شهرهای درگیر کرونا از جمله خوزستان تصریح کرد: مطابق پروتکل‌های بهداشتی، افرادی که می‌خواهند از خوزستان خارج شوند، حتما باید گواهی PCR منفی به همراه داشته باشند تا برای آن‌ها کارت پرواز صادر شود.

وی تاکید کرد: با توجه به کاهش تردد افراد به خوزستان، اکنون پروازها به خوزستان نیز کاهش پیدا کرده‌اند.

اسعدی سامانی با بیان اینکه تمامی پروازهای خارجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تست PCR منفی همچنان برقرار هستند، افزود: مطابق آنچه سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است، محدودیت پروازهای خارجی  شامل ۳۲ کشور از جمله عراق و انگلیس خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمامی هواپیماها از نظر ایمنی در شرایط مناسب و کاملی به سر می‌برند و هیچ‌گونه مشکلی در امنیت پروازهای کشور وجود ندارد.