شناسهٔ خبر: 90899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح ابرار صورت می‌ پذیرد؛

آغاز آسفالت بیش از ۷ کیلومتراز راههای روستایی حوزه سیستان

ایوب کرد.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت بیش از ۷ کیلومتر از راه های روستایی حوزه سیستان در قالب طرح ملی ابرار (اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: از آنجایی که وجود راه دسترسی مناسب از شاخص های اصلی توسعه مناطق روستایی به شمار می رود، اجرای طرح ابرار، روند حمل محصولات کشاورزی و دسترسی روستائیان  به امکانات مورد نیاز را تسهیل می کند.

وی ادامه داد: در این راستا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده زیر سازی هفت و نیم کیلومتر از مسیرهای روستایی شمال استان در قالب طرح ابرار توسط اکیپ راهداری وحدت سیستان و آسفالت آن نیز توسط پیمانکار تا پایان فرودین ماه سال آینده انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح مهم راهداری در شمال استان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به نقش مهم توسعه راه روستایی در کاهش محرومیت و پیشگیری از مهاجرت به شهرها، بهبود راههای این مناطق در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.