شناسهٔ خبر: 90911 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح برخی پروژه عمرانی وارد شیراز شد

وزیر هواپیما وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی در حوزه راه و شهرسازی وارد شیراز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به منظور انجام سفر یک روزه و افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی در حوزه راه و مسکن وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و مورد استقبال عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مسوولان و مدیران قرار گرفت.

افتتاح قطعه الف کمربندی شمال شرقی، افتتاح بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیر همسطح پیوند و افتتاح سالن ورزشی بین‌المللی شهر صدرا از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.

همچنین قرار است با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری و عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا آغاز شود.

بازدید از بیمارستان پیوند اعضای صدرا و بازدید از قطعه هفت آزادراه شیراز – اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان فارس است.

در راه خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد

استاندار فارس، در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به کوشش‌های بی‌وقفه دولتمردان در مسیر خدمت به مردم حتی در روزهای پایانی سال گفت: حضور مدیران ارشد استان در مرکز برای پیگیری امور و متقابلا حضور وزرا و دیگر دولتمردان در استان‌ بیانگر این است در راه که خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد.

به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی افزود: امسال برای سومین بار شاهد حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان هستیم که ۲ سفر قبل مسائل و مشکلات استان در حوزه راه، حمل و نقل و مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سفر امروز نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح چندین طرح در حوزه راه و همچنین افتتاح یک سالن ورزشی در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

استاندار فارس تصریح کرد: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا و همچنین بزرگراه قره پیری نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

رحیمی گفت: با توجه به اهمیت پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بازدید از قطعه هفت این پروژه نیز در این سفر در دستور کار قرار قرار گرفته است.