شناسهٔ خبر: 90944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار۶۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

اکیپ راهداری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام پایانی امسال ۲۲ اکیپ ثابت و ۳۸ اکیپ سیار راهداری به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت: در این راستا ۳۸۵ نفر از نیروهای راهداری با ۱۷۴ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به هم استانی های گرامی خدمات ارائه می دهند.

وی از تجهیز ۱۴ باب راهدارخانه در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال سیستان و بلوچستان خبر داد، گفت: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی و سهولت در تردد کاربران پروژه های درحال اجرای راهداری استان در این ایام تعطیل خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری، خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان برای اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.