شناسهٔ خبر: 90992 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد:‌

افزایش ایمنی تردد کشتی‌ها با بهره‌گیری از علائم کمک ناوبری بنادر مازندران

بنادر مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: ایمنی تردد کشتی‌ها با بهره‌گیری از علائم کمک ناوبری بنادر مازندران افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد تقی انزان پور اظهار داشت: با اقدامات انجام گرفته در سال جاری در راستای بهبود زیرساخت‌های ایمنی دریایی، خوشبختانه ارائه خدمات به کشتی‌های متردد در آبراهه‌های دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار با رعایت الزامات ایمنی، عملیات‌های دریایی مربوط به ورود و خروج کشتی‌ها با موفقیت و بدون سانحه به انجام رسیده است.

 وی تأمین بویه‌های جدید از جنس پلی‌اتیلن، جایگزینی سیستم روشنایی و چراغ بویه‌ها با سیستم‌های مدرن و بروز دارای قابلیت تنظیم از طریق نرم‌افزار و کنترل و پایش‌های مستمر وضعیت علائم کمک ناوبری را از جمله اقدامات شاخص انجام گرفته در این زمینه برشمرد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، انزان‌پور افزود: با انجام بیش از ۱۵۰ عملیات دریایی و سرویس چراغ‌های دریایی در سال ١٣٩٩،خوشبختانه با آماده بوده و روشنایی چراغ‌های دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار، علاوه بر رعایت استانداردهای انجمن بین‌المللی چراغ های دریایی، زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به ناوگان متردد فراهم شده است.