شناسهٔ خبر: 91167 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

فراخوان مشارکت ۱۰۰۰ واحد پروژه اقدام ملی جدید در تهرانسر / تکمیل و تحویل ۱۰۰۰ واحد در حال احداث مهر ۱۴۰۱/ حفظ و توسعه مدل پروژه مشارکتی تهرانسر به عنوان یک تجربه موفق

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه طرح اقدام ملی تهرانسر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن بازدید از پروژه مسکن ملی تهرانسر تمامی کارگاه‌های ساختمانی را فعال برشمرد و از تکمیل و تحویل پروژه‌ تهرانسر تا مهر ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز چهارم فروردین ۱۴۰۰ همزمان با سی و چهارمین بازدید خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، دومین بازدید احمد اصغری مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی ز مین و مسکن هم از پروژه طرح اقدام ملی تهرانسر انجام گرفت. 

احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مورد جزئیات این بازدید از پروژه مسکن ملی تهرانسر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۷ درصدی آن، گفت: روند اجرای پروژه تهرانسر با بازدیدی که وزیر راه و شهرسازی در اسفند سال گذشته از پروژه‌ها داشتند، سرعت گرفته است. همچنین با توجه به اینکه در اجرای این پروژه‌ها از سازندگان خوش‌نام و حرفه‌‌ای بهره گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود پروژه‌های این بخش زودتر از موعد به پایان برسند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:  از دوم فروردین کار ساخت و ساز از سر گرفته شده و تمامی کارگاه‌های ساختمانی در این پروژه فعال هستند.

مهرآبادی توضیح داد: پروژه تهرانسر هم اکنون ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای در حدود ۹۰۰ واحد از ۱۰۰۰ واحد مدنظر عملیات اجرایی‌شان در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به پروژه های قبلی مشارکتی در کشور  با تاکید بر اینکه تهرانسر تجربه موفقی در اجرای پروژه های جدید مشارکتی است و این مدل را حفظ و توسعه خواهیم داد، اظهار داشت: در این زمینه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اسناد فراخوان ۱۰۰۰ واحد جدید در پروژه تهرانسر را آماده  انتشار کرده و در سه ماهه اول سال جاری فراخوان منتشر خواهد شد و به این ترتیب تعداد پروژه های این طرح به ۲۰۰۰ واحد خواهد رسید.

وی یادآور شد: پروژه سه پیمانکار دارد که همگی آنها با سرعت خوبی کارگاه‌ها را فعال کرده‌اند. 

مهرآبادی گفت: تا مهرماه سال آینده پروژه‌ مسکن ملی تهرانسر، افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.