شناسهٔ خبر: 91178 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد

بازگشایی دوباره محور چالوس و آزادراه تهران - شمال/ ترافیک سنگین در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه

جاده چالوس براساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، محور چالوس و آزادراه تهران-شمال (رفت و برگشت) که به علت احتمال ریزش سنگ و بهمن مسدود شده بود بازگشایی و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و براساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، محور چالوس و آزادراه تهران-شمال (رفت و برگشت) که به علت احتمال ریزش سنگ و بهمن مسدود شده بود بازگشایی و  مشکلی برای تردد وجود ندارد.

سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه در همه محورهای هراز، کندوان و سوادکوه ترافیکی سنگینی وجود دارد، گفت: تاکنون خسارتی از باد شدید در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده است اما از رانندگان می خواهیم تا با صبر و حوصله رانندگی کنند و طبق مقررات تابلو های علائم راهنمایی، رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران بیان داشت: اگر چه در چندین منطقه از محور هراز و کندوان ریزش سنگ های بزرگ و کوچک بر اثر وزش باد رخ داد ، اما با پیشگیری از طریق بستن جاده ، خسارتی مالی و جانی نداشته ایم.

وی گفت: هواشناسی مازندران پیشتر نسبت به ورود سامانه کم فشار و جنوبی و گرم به استان هشدار داده بود و از ساعت ۲ عصر تا کنون  وزش بادهای گرم جنوبی در حال وزیدن است.