شناسهٔ خبر: 9118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولویت نخست گچساران در سال ۹۴

تکمیل پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در گچساران

عملیات احداث فاز یک بلوار شهروند پردیسان قم فرماندار گچساران گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در این شهرستان در اولویت سال ۹۴ است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویر احمد،عبدالرحیم رحیمی در این باره اظهار کرد: امسال اعتبارات عمرانی گچساران در ۱۵ فصل، ۵۰ برنامه و ۲۸۰ پروژه در بین ۳۲ دستگاه در شهرستان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: امسال ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار به فصل مسکن و عمران شهری، روستایی و عشایری، ۵۶ میلیارد ریال به فرهنگ و هنر، ۴۰ میلیارد ریال به حوزه راه، ۳۰ میلیارد ریال به آموزش و ۳۰ میلیارد ریال به حوزه کشاورزی در شهرستان اختصاص داده شده است.

رحیمی در ادامه اضافه کرد: برخی پروژه‌ ها در شهرستان در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار بوده و ما امسال سعی می‌ کنیم با تکمیل این پروژه‌ ها آن‌ها را به بهره‌ برداری برسانیم.

وی در این باره افزود: در زمینه طرح هادی در روستاها برخی طرح‌ ها اکنون به مرز ۷۰ تا ۸۰ درصد رسیده‌ اند که ما تلاش می‌ کنیم امسال این طرح‌ ها را به طور کامل تکمیل و افتتاح کنیم.

فرماندار گچساران در پایان اعلام کرد: در زمینه پروژه‌ های شهری شهرداری برخی پروژه‌ ها در مرز ۴۰ درصد بوده که تکمیل برخی از این پروژه‌ها هم امسال در اولویت ما بوده است./

نظر شما