شناسهٔ خبر: 91191 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان اعلام کرد:

افزایش ۷۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

راهداری اصفهان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از افزایش تردد ۷۵ درصدی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا روزچهارم فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، مهدی خضری اظهار کرد: دستگاه‌های تردد شمار استان اصفهان، تردد ۹ میلیون ۳۳۲ هزار  و ۱۰۰ هزار  خودرو را در از روز ۲۵ اسفند سال گذشته  تاچهارم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ثبت کردند.

وی ادامه داد: این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش ۷۵ درصدی را نشان می‌دهد.

خضری با تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری توسط مردم اظهار کرد: براساس آمارهای ثبت شده توسط سامانه‌های تردد شمار در این ایام،۶۳۰ هزار و ۶۲۷ خودرو به استان اصفهان وارد و  ۶۹۱ هزار و ۷۶۱ خودرو از استان خارج شده‌اند.

جابه‌جایی  بیش از ۱۷۲ هزار مسافر با حمل ونقل عمومی

وی با اشاره به آمار جابه‌جایی مسافران با ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری اظهار کرد: در روز چهارم فروردین ماه  بیش از۱۴ هزار و ۸۶۹ مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری در مجموع بیش از ۱۷۲ هزار و ۷۲۱ مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی جابه‌جا شدند.

خضری با تاکید بر رعایت اصول پروتکل‌های بهداشتی برای جابه‌جایی مسافران اظهار کرد: هموطنانی که به هر دلیلی قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان را دارند باید  با تماس با ۱۴۱ از وضعیت محورهای مواصلاتی استان اصفهان آگاه شوند.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر وزش باد و طوفان شدید برای روز پنجشنبه، ۵ فروردین ماه سال جاری گفت: به هموطنان عزیز پیشنهاد می‌شود که سفر در محورهای مواصلاتی  شهرستان های کویری استان را به دلیل بروز پدیده‌هایی همچون طوفان شن به حداقل برسانند.

خضری خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در تمام بخش‌ها اعم از راهداری و حمل ونقل در آماده‌باش کامل هستند.