شناسهٔ خبر: 91252 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک سنگین در محور چالوس محدوده مجلار/ بارش برف و باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی/ تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت

بهره‌برداری از طرح های راهداری به مناسبت دهه فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد و از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه‌های تهران-شمال و قزوین-رشت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام آخرین وضعیت تردد در محورهای شمالی و سایر محورهای مواصلاتی کشور، آخرین وضعیت جوی جاده‌ها را اعلام کرد و محورهای مسدود را برشمرد.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت روان است. همجنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان گزارش شده است. ضمن اینکه بنا بر همین گزارش، ترافیک سنگین در محور چالوس محدوده مجلار برقرار است.

محورهای مسدود شریانی شامل شهداد-نهبندان و خرم‌آباد-پلدختر است. 

مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت تردد در محور قزوین-همدان در کیلومتر ۱۱۰ خبر داد و اعلام کرد: محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

همچنین بنا بر اعلام آن مرکز، محورهای دارای انسداد فصلی شامل محورهای شمشك - ديزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده، و پونل - خلخال است. همچنین محور مسدود غیرشریانی محور مسجدسلیمان- ایذه گزارش شده است.