شناسهٔ خبر: 91299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تعطیلات نوروز صورت پذیرفت؛

رفع تصرف نزدیک به ۷۷۰۰ مترمربع از اراضی دولتی در البرز

رفع تصرف در دماوند و شمیرانات معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی البرز از رفع تصرف ۷۶۵۰ مترمربع از اراضی دولتی توسط یگان حفاظت این اداره کل در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، حسین شریفی در این رابطه اظهار داشت: این رفع تصرف شامل ۹قطعه زمین به مساحت ۷۶۵۰ مترمربع بوده که توسط اشخاص حقیقی اقدام به فنس کشی، احداث بنا و کاشت نهال کرده بودند که توسط یگان حفاظت این اداره کل رفع تصرف شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در ادامه افزود: با حضور یگان حفاظت از اراضی این اداره کل و گزارش واحد گشت یگان مذکور و هماهنگی و صدور حکم قضایی این امر مهم صورت گرفت.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نیز ضمن اشاره به موارد فوق از ارزش ریالی این اراضی سخن گفت و اضافه کرد: ارزش تقریبی این زمین ها بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال است که با حضور به موقع و هوشیاری کامل عوامل این یگان رفع تصرف صورت گرفت.

سرهنگ خزائی همچنین خاطرنشان کرد: مردم عزیز می توانند با شماره تلفن چهار رقمی ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی گزارشات خود را در رابطه با زمین خواری اعلام کنند.