شناسهٔ خبر: 91322 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد:

هما با توان فنی و مهندسی بالای خود نباید پشت تحریم‌ها قرار بگیرد/ایران ایر باید حداقل هواپیمای زمین گیر و حداکثر هواپیماهای پروازی را داشته باشد

بازدید وزیر راه و شهرسازی از بخش تعمیرات و مهندسی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فناوری و پروازی این شرکت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۱۰ فروردین، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) بازدید کرد.

در این بازدید که کاپیتان علیرضا برخور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز حضور داشتند، وزیر راه و شهرسازی از کارگاه ارابه فرود، کارگاه تراشکاری، کارگاه موتور و منطقه پروازی هما بازدید به عمل آورد.

اسلامی در این دیدار اظهار کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر با سایر شرکت های هواپیمایی داخلی ایران قابل مقایسه نیست و آنچه در ایران مهم است مربوط به بخش مهندسی تعمیرات آن است.

وی تاکید کرد: این شرکت با توجه به توانایی هایی که در بخش فنی و مهندسی دارد، نباید پشت تحریم‌ها باقی بماند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امیدواریم که بتوان توانایی این شرکت را گسترش داد و در جهت تعمیر و نگهداری و تامین امنیت آن، اقدامات پیش برود.

 اسلامی خاطرنشان کرد: مردم شاهد تحولات هستند و مسئولان هم شرایط موجود را مشاهده می کنند و همه بر این موضوع توافق دارند که ضریب امنیت هواپیما هما بالا است.

 وی گفت: شرکت هواپیمایی هما باید حداقل هواپیماهای زمین گیر و حداکثر هواپیماهای پروازی را داشته باشد تا بتواند باعث امیدواری مردم و کشور شود.