شناسهٔ خبر: 91357 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان غربی مطرح شد:

راهبری فرایند واگذاری اراضی با کاربری‌ تولیدی و صنعتی/ ۴ هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر آماده افتتاح

سفر معاون وزیر مديرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی چگونگی تخصیص اراضی به کاربری‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری را با اولويت تسهیل‌گری فرایند اجرای طرح‌های اشتغالزایی بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مديرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی چگونگی تخصیص اراضی به کاربری‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری را با اولويت تسهیل‌گری فرایند اجرای طرح‌های اشتغالزایی بررسی کرد.

بررسی نحوه واگذاری اراضی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق روستایی جهت تولید و عرضه مسکن، پیگیری پیشرفت اجرایی طرح اقدام ملی مسکن آذربايجان‌غربی و تصمیم‌گیری در خصوص رفع مشکلات پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر نیز در این نشست مطرح شد.

احمد اصغری مهرآبادی، به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از اقدامات بازطراحی و اصلاح فضای اداری مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی بازدید کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی برای ایجاد زیرساخت‌های ارائه خدمات مطلوب و ارتقای رفاه کارکنان در محیط اداری این مجموعه انجام شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این بازدید گفت: در سال جهش تولید، علاوه بر آغاز عملیات اجرایی ۶ هزار و  ٣۶٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۴ هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر تکميل شده است.

سیدمحسن حمزه لو تصریح کرد:ساماندهی فضاهای اداری از مهم‌ترین رویکردهای مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تعيين شده که تغییر و اصلاح فضاها جهت تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم، پویایی و فراهم‌سازی موجبات سلامت شغلی کارکنان و نیز افزایش مقاومت سازه‌های اداری با رویکرد پدافند غیرعامل به مساحت تقریبی ۲۷۰ مترمربع از محل منابع مالی تعمیرات سازمان ملی زمین و مسکن اجرا می‌شود.

 لازم به ذکر است پیش از این نیز بهینه‌سازی فضای اداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با رعایت اصل بهره‌وری در مساحت ٣۶٠ مترمربع اجرا شده است.