شناسهٔ خبر: 91362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی صورت گرفت؛

اجراي دو حكم رفع تصرف زمین‌های ملی در مشهد به ارزش ۲۲ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان

يگان حفاظت خراسان رضوي-مشهد1400-1.jpeg فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از اجراي دو حكم رفع تصرف زمین‌های ملی در مشهد به ارزش ۲۲ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوی)، سرهنگ بهرام خسروي با اعلام اين خبر گفت: در اجرای طرح گشت های اکیپ هاي نوروزي شورای حفظ حقوق بیت المال، در ايام تعطيلات عيد نوروز امسال در شهر مشهد، طي دو عمليات رفع تصرف در مجموع ۱۷۰۰ متر اراضي ملي از چنگال متصرفان خارج و به بيت المال بازگشت.

وي در خصوص جزئيات  اين دو عمليات رفع تصرف افزود: طي يك عمليات رفع تصرف با دستور دادیار محترم حوزه پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب استان از زميني به متراژ ۱۵۰۰ متر از اراضی دولتی  واقع در بلوار دلاوران به ارزش تقریبی ۲۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان رفع تصرف شد.

سرهنگ خسروی اظهار داشت: همچنين در عملياتي ديگر متصرفين اقدام به ساخت بنا در اراضي ملي واقع در بلوار نماز ، روبروی کلاته سرهنگ به متراژ حدود ۲۰متر و ارزش تقریبی ۲۰۰ ميليون تومان كرده بودند كه  با اقدام به موقع گشت های اکیپ هاي نوروزي شورای حفظ حقوق بیت المال رفع تصرف گردید.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ یا تلفن ثابت ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۰۹ به یگان حفاظت گزارش دهند