شناسهٔ خبر: 91415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان صورت گرفت؛

جابه جایی بیش از۴۲ هزار مسافر نوروزی دراستان زنجان  

کرمانشاه - اتوبوس.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ۴۲ هزارو۵۷۰مسافر از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۹ تا سیزدهم  فروردین ماه ۱۴۰۰ توسط ناوگان  حمل و نقل عمومی جاده ای استان جابه جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، علی مدقالچی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های انجام شده ۴۱درصد جابه جایی مسافر دراین مدت به مقاصد داخل استان و ۵۹ درصد به مقصد خارج استان انجام شده است.

وی با اشاره به ۷۹۲۲ سفر ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافر استان زنجان  گفت: مسافر جابه‌جاشده دراین مدت دراستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸۱ درصد ومیزان سفر درصد ۱۵۷افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهارداشت : با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل مسافر ابلاغ شده و به منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ناوگان حمل ونقل مسافری با ظرفیت ۵۰ درصد در حال خدمات رسانی به مسافران گرامی است.

مدقالچی با تاکید بر کنترل مستمر ناوگان حمل و‌ نقل جاده ای مسافر استان زنجان در ایام ستاد نوروزی ۱۴۰۰ تاکید کرد: ۵۴اکیپ نظارتی درسطح محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر و برعملکرد ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر نظارت داشتند. همچنین تعداد تخلف احصا شده از سامانه سپهتن از ابتدای ستاد نورزی سال ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال را ۳۸۲ مورد است که ۴۲ مورد از موارد تخلف به کمیسیون ماده ۱۱ (کمیسیون رسیدگی به تخلفات رانندگان) معرفی و مابقی تذکر دریافت کرده‌اند.