به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در اسفند ماه جاري در مجموع ۲۶۵ شكايت از شركتهای هواپيمايی و شرکتهای خدمات مسافرت هوايی به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شد كه به ۹۵ درصد آنها پاسخ داده شده است. بيشترين شكايات مطرح شده مربوط به تاخير پرواز و تغيير ساعت پروازها بوده است.
این گزارش نشان میدهد سهم شركتهای هواپيمايی از شكايات واصله ۲۲۵ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۴۰ مورد گزارش شده است.
به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، مسافران گرامی میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری كنند.