شناسهٔ خبر: 91514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در روزهای۲۵اسفند۹۹ تا ۱۵فروردین۱۴۰۰ انجام گرفت

افزایش ۱۵۱/۸ درصدی تردد در ورودی‌های استان زنجان  

تردد.JPG رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از افزایش ۱۵۱.۸ درصدی تردد در ورودی‌های استان طی روزهای ۲۵اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از افزایش ۱۵۱.۸ درصدی تردد در ورودی‌های استان طی روزهای  ۲۵اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین۱۴۰۰ خبر داد.

محمد محمدی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۷۴ دستگاه ترددشمار آنلاين درمحورهای مختلف استان طی روزهای ۲۵اسفند۹۹ تا ۱۵فروردین۱۴۰۰، تردد یک میلیون و ۶ هزار و ۸۵۲ خودرو در ورودی های استان  و یک میلیون ۶۱ هزار و ۷۷۵ خودرو درخروجی‌های استان به ثبت رسیده است .

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: تردد خودروها در ورودی‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۱.۸درصد و درخروجی‌های استان ۱۷۹.۶درصد افزایش داشته است .

وی بیان داشت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به محور آزادراه قزوین - زنجان (باند شمالی) بوده و ۱۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

محمدی با اشاره به پردازش آمار پلاک‌خوانی وسایل نقیله که دراین مدت در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند، افزود: در تاریخ ۱۵ فروردین در محورهای دارای دوربین پلاک خوان (آزادراه زنجان-قزوین، آزادراه زنجان-تبریز، زنجان-میانه و جاده سرچم- اردبیل) تعداد ۵۱۶۲۱ پلاک خودرو ثبت شده که بیشترین تردد مربــوط به استان تهران  با ۲۱۵۹۷  مـورد (۴۱.۸۴ درصد) و کمترین تردد مربوط به استان کهکیلویه و بویر احمد  با ۱۰ مــورد ۰.۰۲ درصد) و استـان زنجان ۷۰۶۱ مـورد (۱۳.۶۸ درصد) و بقیه پلاک‌ها متعـلق به سایر استـان ها با ۲۲۹۵۳ مـورد (۴۴.۴۶درصد) هستند.