شناسهٔ خبر: 91516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آینده ای نزدیک صورت می پذیرد؛

افتتاح ١٠٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی در آذربایجان‌غربی

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از عملیات راهسازی در بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب گفت: در روزهای آینده ١٠٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از عملیات راهسازی در بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب گفت: در روزهای آینده ١٠٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به ارزش ٨ هزار و ٩٠٠ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمحسن حمزه‌لو با بیان اینکه نظارت و ارزیابی پیشرفت عملیات راهسازی در بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب از مهمترین رویکردهاست، گفت: در بازدید امروز راهکارهای تسریع در تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور بررسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین به همراه معاون مهندسی و ساخت این اداره کل از عملیات پروژه ساماندهی ورودی شهر پيرانشهـر بازدید کرد و تدابیر لازم برای تسریع  تکمیل این پروژه گرفته شد.

حمزه‌لو با بيان اينكه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در پایانه مرزی تمرچین در اولویت کارهای اجرایی قرار دارد، افزود: پایانه مرزی تمرچین یکی از قابلیت‌های مهم استان برای دستيابی به توسعه پایدار محسوب می شود که پروژه ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر با سرعت تکمیل خواهد شد.

پروژه تعریض و بهسازی ورودی شهر پيرانشهـر به طول ۲ کیلومتر و ۴۰۰ متر از خروجی شهر آغاز و به سه راهی کارخانه قند منتهی می‌شود، همچنین قطعه بعدی از این سه راهی شروع و به طول ۵ کیلومتر و ۵٠٠ متر ادامه دارد.

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر از سال گذشته اجرا و در روزهای آینده افتتاح می‌شود.