شناسهٔ خبر: 91578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

محور فارسان _دشتک در سال جاری ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد

DM2A7949.1.jpg مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: محور فارسان_دشتک در سال جاری ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: محور فارسان_دشتک در سال جاری ۳۲۵  میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد.

حسینعلی مقصودی با اعلام این مطلب، افزود: متأسفانه سال گذشته باوجود اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی مصوب، فقط ۷۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد و این در حالی است که امروز با مشکلاتی همچون افزایش قیمت مصالح برای این پروژه مواجه هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک مدیران استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم تخصیص مناسبی در امسال برای این پروژه بگیریم و لاینینگ تونل این محور امسال به اتمام برسد و ادامه عملیات پروژه به سمت خوزستان به مناقصه گذاشته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی شروع این پروژه را از سال ۱۳۸۶ خواند و گفت: سال های اولیه اعتبار پروژه بسیار ضعیف بود و تا سال گذشته جمع مبلغ تخصیص داده شده ۵۰ میلیارد تومان بوده که عمده این رقم مربوط به دوسال پایانی است.

 مقصودی افزود: باوجود کمبود اعتبار، این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی همراه است و خاکبرداری ۱۳ کیلومتر مسیر به سمت فارسان و همچنین حفاری و بخشی از لاینینگ و دیوارکشی تونل در این محور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد؛ تکمیل این پروژه، تسهیل ارتباط مرکز کشور با خوزستان و کاهش طول مسیر و حذف بسیاری از نقاط حادثه خیز را به دنبال خواهد داشت.