شناسهٔ خبر: 91589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طرح نوروزی صورت گرفت؛

بازدید فنی بیش از ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان

کنترل و نظارت طرح.jpeg  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بازدید فنی هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در حوزه تحت پوشش این اداره کل از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری اظهار داشت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در این بازدیدها مواردی نظیر همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط مورد کنترل قرار دادند تا زمینه ساز افزایش ایمنی و کاهش تصادفات این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی گردد.

وی ادامه داد: بیشترین بازدید های فنی انجام شده این مدت به ترتیب با هزار و ۶ دستگاه به ناوگان اتوبوسی، ۵۴۹ دستگاه ناوگان باری و ۳۲ دستگاه سواری اختصاص دارد.

باقری تاکید کرد: نتایج حاصل از این بازدیدها در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ استانی و کشوری ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.