شناسهٔ خبر: 91598 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در دیدار امروز انجام گرفت

تاکید بر گسترش همکاری‌های علمی، فنی، پژوهشی و اجرایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و سازمان ملی استاندارد ایران

مکانیک خاک رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ، ظهر امروز میزبان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و مدیران همراه بود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، ظهر امروز میزبان مجید کیانپور، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و مدیران همراه بود .

در این دیدار ضمن مرور سوابق همکاریهای اثر بخش دو دستگاه در انجام آزمایشات مورد نیاز و تدوین و ترجمه استاندارهای ملی، بر اهمیت بهره گیری از ظرفیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و آیین نامه اجرائی آن با هدف گسترش همکاریهای علمی، فنی،پژوهشی و اجرائی از طریق مبادله تفاهم نامه تاکید شد. 

،همچنین با پیشنهاد رئیس سازمان ملی استاندارد مقرر شد این همکاریها در قالب تفاهم نامه سه جانبه دیگری با حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، به منظور بررسی صلاحیت و پایش عملکرد سایر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی، کنترل مصالح ساختمانی، انجام مطالعات ژئوتکنیک و تعیین ساختگاه، آزمایشات جوش و کنترل اقلام فولادی و مرغوبیت بتن مصرفی در پروژه های ساختمانی کشور تعمیم و توسعه یابد .