شناسهٔ خبر: 91607 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد نوروزی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

تردد.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۳ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۴۹۲ تردد از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با بیان اینکه درحال حاضر۸۰ دستگاه تردد شمارآنلاين در محور های مواصلاتی سیستان و بلوچستان نصب شده است، اظهار داشت: ترددهای ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و ۸۱۳ هزار و ۸۵۱ تردد افزایش ۱۱۰ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی امسال، سیستان و بلوچستان میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمار ثبت شده توسط سامانه‌های تردد شمار، در این ایام ۸۴ هزار و ۱۱۴دستگاه خودرو به استان وارد و ۷۵ هزار و ۸۹۳ خودرو از استان خارج شدند .

کرد خاطر نشان کرد: از هم استانی های عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و درصورت لزوم برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها وحمل ونقل جاده ای تماس بگیرند.