شناسهٔ خبر: 91629 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

رایزنی برای افزایش همکاری میان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و انجمن خیرین راه وترابری

سازمان راهداری معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعضای انجمن خیرین راه و ترابری در راستای افزایش تعاملات فی‌مابین دیدار و تبادل‌نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این جلسه بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی و همکاری در تنظیم قوانین ضروری برای ارتقای بخش حمل و نقل، افزایش بهره‌وری و افزایش اعتبارات نگهداری راه های شریانی با کمک خیرین راه‌و‌ترابری تاکید کرد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به توانمندی‌های این سازمان و ظرفیت بسیار خوبی که در حوزه خیرین راه و ترابری جهت کمک به مردم و افزایش ایمنی راه‌های کشور وجود دارد، گفت: سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از ظرفیت و توانمندی این حوزه با هدف بهره‌گیری از مجامع خیر برای حل بحران در مواقع ضروری استقبال می‌کند.

امانی با تاکید بر اولویت‌بندی آسفالت راه‌های روستاهایی بالای ۱۰۰ خانوار اظهار داشت: در حال حاضر ۱۹۵۷ روستای بالای ۱۰۰ خانوار وجود دارد که فاقد راه آسفات است که با کمک و همدلی خیرین راه وترابری که از نمادهای عینی احسان و نیکوکاری در جامعه به شمار می‌آیند، با همدلی و باور به یکدیگر در خدمت به مردم گام‌های بلندی برداریم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه اعضای حاضر بر ضرورت اصلاح یا ایجاد یک ساختار در جهت مشارکت‌های مردمی، هماهنگی و ارتباط دو سویه با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انجمن خیرین راه و ترابری تاکید کردند و متعهد شدند که این تشکل مردم نهاد تمام تلاش خود را برای ایجاد هماهنگی و تسهیل کاربران جاده‌ای و افزایش ایمنی جاده‌ها با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و خیرین بکار ببندد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شایان ذکر است در این جلسه معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون راه‌های فرعی و روستایی این سازمان و اعضای انجمن خیرین راه و ترابری حضور داشتند.