شناسهٔ خبر: 91673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

احداث ۲۷ ساختمان دولتی در دولت تدبیر و امید در پایتخت و شهرهای استان تهران

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از احداث ۲۷ ساختمان دولتی در استان تهران در دولت های یازدهم و دوازدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه ۲۷ ساختمان دولتی در استان تهران در دولت های یازدهم و دوازدهم احداث شده است، گفت: در شهر تهران در دولت یازدهم و دوازدهم ساختمان های امور مالیاتی، مدیریت بحران، ثبت احوال و پزشکی قانونی احداث شدند و در ۱۳ شهرستان دیگر پروژه های مهم دیگری اجرا شده است .

وی افزود: با هدف منتفع شدن و بهره برداری شهروندان استان تهران در سیزده شهر استان، ۲۷ ساختمان عمومی و دولتی شامل احداث کتابخانه ها، بخشداری، اورژانس اجتماعی، سالن های ورزشی، ثبت احوال، مجتمع خدمات بهزیستی، مجتمع فرهنگی و هنری، مرکز توانبخشی و ... بوده است.

محبت خواه افزود: در مجموع ۲۵۵ هزار مترمربع ساختمان عمومی و دولتی توسط معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال طی ۸ سال اخیر احداث شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آمادگی معاونت مهندسی و ساخت برای اجرای پروژه های بزرگ خبر داد و گفت: در صورت تخصیص اعتبارات بیشتر پروژه های بسیار خوبی در سطح استان مطالعه و تدقیق شده و آماده عملیات اجرایی هستیم.